همیشه داشتن یک راهنما مکتوب به معنای عدم نیاز به یک متخصص نیست و می توان از تجربیات انها در حین تعمیر یا آموزش استفاده نمود یا بلعکس با استفاده از امکان برقرار مکالمه همراه با اِلِمان های واقعیت افزوده بر روند کار نظارت کرد. در این اپلیکیشن می توان چند کاربر را دخیل نمود تا هم سرعت انجام کار و یادگیری بالاتر رود و هم کارکنان با یک دیگر هماهنگ شده و کار گروهی را یاد یگیرند.
با ترکیب تماس های صوتی و تصویری با المان های واقعیت افزوده شاهد سطح تازه ای از پشتیبانی آنلاین را شاهد خواهیم بود که مسئول پشتیبانی می تواند با اضافه کردن خطوط دو بعدی یا نشانه های سه بعدی اپراتور را بهتر و موثر تر راهنمایی کند.
دیدگاهها
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.